Middag

Igår efter att pappa hade hämtat Stefan på flyget så blev det middag i goa vänners lag.
Vi åt Pasta med kräftstjärts sås till.Super gott!! Fast det var jag som var kocken....Recept finns hos mig om ni vill ha. lättlagat och nyttigt.

Massor med vin drack vi. Samtalade om allt o alla.Samt att vi tjejor fick lite mer starkt i vårat glas. Det var så det kändes när natten närmade sig.Där kan man säga att rund under fötterna fick en betydelse.
 
Seg som en kola i dag,men det får man ta. 

Kontraktet på lgh är skriven så nu smäller det högt snart;) eller hur? Nu är det inte långt kvar innan man blir stadsbo.
berättar mer sedan.

Dagen är som sagt sliten men endå en massa saker som har stått på agendan.

Imorgon så kommer Hov gänget hit för att fira mig. Så då får man passa på att pussa på Selin Saga . "Det som glittrar i ett vattenfall" Betyder hennes namn. Underbart!!! 



SeeYa.. nu blir det bara mys med min goa o underbara lilla familj...

 

Kommentarer
Postat av: Linda T

Låter som en trevlig kväll =)



Nu blev jag väldigt nyfiken, så nu får de skriva mer om lägenheten och flytt =)



kram

2009-02-14 @ 22:55:50
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: monica Norge

va kul med kontrakt , så nu blir ni sambos ;) härligt

2009-02-15 @ 11:05:35
Postat av: Elin Löwengren

Hej ! Jag har en utmaning till dig på min bogg



http://elinlowengren.blogspot.com/



// ELin

2009-02-15 @ 13:33:39
Postat av: Åsa

Man får gratulera till samboskapet då! :)

2009-02-15 @ 20:27:32
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Stefan

nu ligger både matsalsmöbeln och soffan ute på blocket sötnos. Puss

2009-02-16 @ 09:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0