Packning

I kväll så tar vi och packar ned Stefans köksdetaljer. HUa nån som är frivillig till att assistera,du Åsa? Har jag en upp på dig? ...
Efter denna flytt med allt vad et innebär så är det den sista i mitt liv. ..

dagen kommer att innehålla en hel del jobb o pusslandes. blev erbjuden imorse att följa med på en tripp tilÖsund i mitten på mars.. mmm kanske vi får se.. låter intressant..

Kärleken ska börja riva köket nu hoppas han kommer ihåg att ta bilder på hur det såg ut innan så ni med kan få se det . Och se sedan hur det blir efteråt. ..

Ja men hur som haver kommer det att bli super snyggt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Nu har rivningen börjat, bilder har jag tagit men glömde första svängen när jag rev ner överskåpen men man ser ändå hur det tar form. Upptäckte dock att vatten både avlopp och inkommande var placerade lite på annan plats än vad man kunde se innan. tyvärr... Det kan betyda att den tänkta planeringen av köket får tänkas om. Faaaan. Men det blir nog bra till slut. Ska bli skönt när det är klart så vi kan flytta in sötnos. Älskar dig! Puss

2009-02-17 @ 15:55:45
Postat av: Åsa

Hade du ringt så kanske jag kunnat hjälpa dig ;) men jag tackar för att frågan tog upp här, så den gick mig ovetande förbi :D

2009-02-18 @ 08:55:46
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0