party igår =seg som #¤"" idag !!

det var förbaskat trevligt igår. Värdparet hadefixat o donat som bara den. Och med bravur dessutom !!!
 
Hon blev väldigt nöjd med sina presenter från alla. Våran hade på sig hela kvällen ,ett halsband med ett hjärta på.

Trevligt folk o mycket surr o go mat !! O massor med att dricka ,det känns idag kan jag säga. Jag var duktig blandade som bara den .Det blev rött vin , champagne o öl o alkoläsk !!! Japp jätte duktig , tog iaf inte vitt vin !!1

Idag har dagen varit seg som fan . trött hungrig o förbennat ont i skallen , men det sist nämnda måste bero på att jag drack För lite ;) eller va tror ni ???? Ha ha ha ha ....
mmmm nu är det soffan som gäller o mys med S . Han var snyggast på partyt igår. puss på dig !!

HA en trevlig söndag .. tjing !!

Kommentarer
Postat av: Snygg-Stefan

Vi hade superskoj, men mysigast har vart nu dagen efter, att få hålla om dig och mysa med dig. Mys pys söndag med kärleken mmmmm.. gud vad jag är kär i dig

2009-02-01 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0