god morgon ..

Blåsig dag ute, usch !

Vaknade imorse kl 04.45!!! eh de morse? det är väl natt , av en liten som inte ville sova längre.
Men snälla det är ju natten fortfarande!! Näpp den gick inte på denna gulliga tjej. Kan vi kliva upp nu ? VAr frågan JAG fick .. mmmmmmen pappan då? Nopp Han snarkade gott bredvid. ZZZZZZZZZZZZZzzzzz.........!!!

Det var bara att kliva upp,plockade fram fikat o satt sig o löste korsord samt suduko. kl blev 6 då gick jag o vilade lite igen !! 7 var det dags igen.
 Då hade hon tittat på tv klart. uj uj uj ... pappan sov hela tiden... mmmmm... ja ja jag har glömt borty hur det var. Fast mina kids sov länge . DEt är vad jag kan komma ihåg iaf..

LÄngtar efter mina kids.. puss på er!


Nu är det hemma dag . S o N har farit hemma för att plockat med sitt o jag ska göra mitt. Har redan gjort 2 stora jobbgrejor.KLapp på axeln Pillan !!!

See ya

Tänker på dig Jenny . kramiz på dig !!!!


Kommentarer
Postat av: S

Tack för att du ställde upp, fast det är ju inte kul att framstå som att jag slänger över ansvaret på dig.... N är van att jag brukar gå upp och göra fika och sen sätter hon på TV´n eller datorn själv och spelar eller ser på TV, hos dig har hon ju inte lärt sig ännu...

Puss min kärlek, du ska få sova imorrn...

2009-01-11 @ 11:00:23
Postat av: Åsa

Det är härligt med barn nästan jämt!! :) Min skrutt verkar fastnat på 06.48 men såklart inte när hon sov hos mormor&morfar... nejdå, efter halv åtta, jaah... såklart! Pyss!

2009-01-11 @ 12:01:47
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: monica

sånn kan det bli ibland ;) tror inte du hade nått imot det heller ;)

Mysigt

2009-01-11 @ 12:59:50
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0