Halt..

Hade en förhoppning av att gå till jobbet imorse. Det hade visserligen betytt att jag hade varit tvungen att gå hemifrån kl 6.30 i morse.
Men efter att ha blivit van (kan man det ) att vakna kl 4 på morgonen,så var det dags i natt igen. Ofrivilligt må jag säga.
Där låg jag o vred mig i alla dess lägen en kropp kan hitta så tidigt på natten. shit !! Va vansinnig jag blir av att ligga så. naturligtvis så somnade jag om kl 5.30 .då var det att få i sig mer sömn,så prommisen fick vara.
Som i sin tur visade sig vara kanon,för när jag gick till bussen så var det sopbilar som inte kunde ta sig uppför små backar och under mina fötter var det tydligen inte sandat. ehh,...snor halt !!!!!

Ja ja Till jobbet kom jag något försenat men allt går ..
Så nu blir det fortsattt jobb.

SEEYA!!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vi får ta och ta reda på varför du vaknar mitt i nätterna älskling.. Det var ju inte mitt eller Nellsans fel nu natt i alla fall hehe...

Ska bli mysigt att sova med dig ikväll, sen åker man ju neråt södern...suck

Vi får mysa ordentligt ikväll ;-)

Puss

2009-01-12 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0