Helgen!!!

Som sagt så skulle min Stefan komma hem från Jönköping och det gjorde han . Jag hade längtat o han med.
När han kom så började han nästan meddesamma känna sig hängig.
"Det går över snart" Var kommentaren man fick..
Jo tjena!!!
HAn blev bara sämre o sämre. Låg isoffan o fick hög feber o hosta så han höll på att spy..!!!
Härligt att få ha en mys helg när man har saknat varandra så...;)

Lördagen blev han lite sämre o söndagen värst !!!
Fast han hängde ändå på o kollade på volleyn samt Sandras innebandy match på LÖrdag.

Söndagen så firade vi min mor. Som iofs fyller år idag !!                              

                                                SÅ grattis MOR !!!!!!


Det blev laxpaj till middag o tårta till efterrätt !! Mumma!!!!
S var hemma hos sig för att inte smitta ned oss...grrrr..

Tydligen så hade han redan smittat mig !!!!!
För nu är jag sjuk!!!

Feber o hosta!!!! IGEN!!!!
Det var inte längesedan som jag låg i detta !!! Förbannat å !!!

Nu ligger jag o han .. i varsin sida på soffan ...iofs förbannat mysigt att vara det tillsammans.
Men när män är sjuk så..... Ja ni vet vad jag menar?!!!  eller hur ??

Nu blir det soffläge.. vi ses å hörs !!!

Kommentarer
Postat av: Monica Norge

Krya på er !! ;) hoppas han snart är frisk så han kan ta hand om dig ;)

2009-01-19 @ 15:21:15
URL: http://m
Postat av: Stefan

Förlåt kärleken, var inte min mening att smitta dig. Trist att vi båda liger men det är iofs skönt att vi kan få umgås hundra procentigt lite ;-)

Krya på oss.. Puss

2009-01-20 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0