L

Igår slutade jag tidigt. Stan var min destination. Laila är hemma. Henne har jag inte sett sedan i somras. När hon såg mig utanför In Gallerian (hm ni som vet hur svall ser ut) Å jag dyker upp vid Lindex hörnet,så ser jag en liten hand som vinkar försiktigt vid midjan .Min vinkade tillbaka,
 Efter det som kom glädje ruset.Bägge 2 sprang mot varandra skrikandes i hoppla steg.
Vi hördes galant i hela stan .Hon gravid i 6 månaden. När vi möttes påhälften så kramades vi länge länge.
Sedan tog vi en fika på Waynes,catch up time !!! Pratade o pratade. shit va länge sedan vi hade suttit ned o surrat av oss.

Efter den härliga stunden så gick jag o besökte Helax för årets första träningspass. mmm ont i kroppen idag,men fan så skönt !!!!
Sedan blev det en middag m Kärleken.LÖÖÖVE YOU ....... punkt punkt punkt... hi hi hi

MIn A gjorde sitt1 a träningspass hon med på Ego med sin sýster så vi kan säga att vi var den träningsglada familjen igår.

Seeya

nu är det hemgång !!!!!

///ps.Monika ibland vet man inte hur rätt man kan gissa ?;)//

Kommentarer
Postat av: monica

;)

2009-01-13 @ 18:00:47
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0