Lever..

Idag är det en dag som man känner att man lever.
Vaknade i natt (igen) kl 3 av en massa funderingar i skallen. Mestadels jobb men en del annat med. Låg ett bra tag innan jag kom på att det är lika bra att jag går upp o kollar vad tv n kan erbjuda. NADA !!! INGET !!! så nu vet ni det . ni behöver inte testa om jag säger så.

Kom på jobbet ,då var det möte o sen ett till möte.. Japp That`s life !!!
Precis när jag ska få lite ro i kroppen o sätta mig o ta en kaffe så ringer mamma. Kan du skjutsa mig nu  så får du ta bilen tills ikväll redan nu . IOfs jättebra men jag hade gärna slagit ned arslet det stora på en mjuk soffa !!!!

Nu är det jobb igen .

Så vi SES ikväll blir det Tina O LAila kväll !!! UNderbart !!!!

SEEYA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0