Måndag!

Slutade kl 1 va egentligen menat att jag o Elisabeth skulle ta en av våra mysfika,men tjejen va tvungen att jjobba!! en annan dag kanske;

S kom å hämtade mig så vi tog en fika,for sedan till HOv för att umgås med den lilla familjen.Selin hade vuxit sen sist jag såg henne. 8600 kg nåt nu ..go tjock!! Förstår mer o mer varför pappan bokstavligen käkar upp henne, Godis unge !!!

SEdan blev det för en gångs skull träning!! Hörde ni !! Bodypump!!! Jag o Carina for iväg.Där stod vi o drog i dessa hantlar o stänger och undrade vems fans rumpa som hade satt sig fast på kroppen. Den fanns inte där förut !!!
Vems är det ??
Efter den härliga träningen vars ont i kroppen jag har fått idag ifrån så var det färgning av hår på Sandra !!
Svartare än svartast blev det !!
Men därefter var visserligen klockan 9 så fick jag äntligen sätta mig o soffan o mysa.

SEEYA !!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

du satte dig ju aldrig i soffan ens... det var ju jag och Mandis som hade ockuperat den..haha, säg som det är, du la dig direkt! Jag älskar dig oavsett vems rumpa du har, den är fin tycker jag ;-)

Puss min kärlek, hämtar dig sen på jobbet!Ps! du glömde skriva att du åt Pizza direkt efter träningen med ;-) hehehe.. Nu har jag även beställt barnstolarna!

2009-01-27 @ 15:17:10
Postat av: Monica

låter ju som en toppen dag , idag ska jag oxå färgar håret på kommandoran tror jag ,men inte svart ;)

2009-01-27 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0