myshelg

Fredagen så var vi hjälp till bror . Han skulle flytta till Stockholm. Så jag o S for ned med flyttlass o bror till hans nya lgh. Årsta nånstans bor han numera.

S hade överraskat mig med ett hotellrum på Hasselbacken på Djurgårn.Nice !!!
Vi gick på en månprommis på Djurgårn o drack god öl i baren.
Det bästa med att bo på hotell är frukosten,,mumma !! Va gott!!
Hotellet var mysigt ,kvällen var superb.Vad mer kan man önska. 

Dagen efter ut till Barckaby för lite inköp . Jag en stjorta o han en kofta.Jag Fjälräven ,Han Peak !!
Sedan bar det av hem till Svall.Till en skön mys kväll med en bra rulle på tvn. 

Nu blir det städning i lgh , granen ska ut o dammsugaren i gång.För nu är väl glada julen slut! 

PÅ onsdag så börjar min vardag igen ,då har jag varit ledig sedan den 23 dec... långt o härligt!!!



SEEYA 

Kommentarer
Postat av: monica

hrkl du kunde väl ha sagt nått;) så kunde vi också ha gått en promenad bara hälsat,men du kanske kommer tillbaka??

Låter som ni hade det mysigt iallafall ;)

kram

2009-01-04 @ 13:30:03
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hmm jag håller med tjejen innan...du kunde väl sagt till så kunde jag fått fika med dig & underverket?



Kram

2009-01-06 @ 12:09:51
Postat av: Stefan

Gud vad jag saknar dig redan... Puss puss

2009-01-07 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0