Party!!!!!

Nu vankas det party .
Vi är bjudna på Köhns 30 års fest !!! Nu håller vi på att prova o prova outfite...
Vad ska man ha? Och vad ska man inte ha?? Ehhhhh........HAn är faktiskt lite värre än jag i prövning o bestämning av kläder.. blir det är bra eller ?? Han är ju skit snygg i allt han tar p sig .. det är bara det att han inte fattar det !!

Men jag då. en svart liten klänningmed lite glitter i .eller silver /glitter klänning . Det lutar åt det 1 a alternativet.
Jag vet att värdparet ska ha prinsesskrona på huvudet(hon)och spets kjol. Han ska ha kostym.. mmmm..

Festen kommer att bli trevlig,fast jag har lite ångest över att ta mig ifrån lgh !!!
Vad har hänt egentligen med tanke på att jag tyckte förr, det var förbaskat nice att träffa folk !!

Kanske kärleken... he he he ..
Fast jag har inte varit nå party brud som Du säger ..;)

Hoppas ni får en trevlig kväll för det ska vi ha !
Tjing SEEYA !!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

trevligt hade vi och du är ju min egen lilla partypingla, klart snyggast på festen med ;-) Men tack till värdparet som fått till en mycket trevlig och rolig fest. Jag älskar dig Pillijockus... Din för evigt

2009-02-01 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0