Söndag

Gick på en prommis mitt på dan, sedan förberedde jag middagen.Broccolisoppa. mumma!!!
S kom på middag , A är ju redan här.
Alltid trevligt att ha sina kids på middag. A gjorde en smuläppelpaj.mums va god den va!!!

DEt är alltid nice att äta nå gott efter maten. men visst sätter det sig på fel ställen. Fick höra igår bl.a att jag hade muffinsmage...grrrrr   .....arg...
Så imorgon ska jag ta min muffinsmage o träna på Helax. Behövs :Ja!!! 
Men varför är det så svårt att starta igång med träning igen efter uppehåll???? Kan någon berätta det för mig?

L är hemma nu i veckan,ska bli nice att sitta ned o surra med henne igen. S far på tis..blä.. nu startar det ..

men men SEEYA..later

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du vet att det var ett skämt från A´s sida va? Jag behöver dock träna bort min lilla kula...suck

Gud vad jag kommer sakna din underbara kropp och dig i veckan!

Jag älskar dig!

Puss & Kyss

2009-01-11 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0