va dyrt det är..

Efter jobbet hämtade S mig o vi for o släppte av han hos sin 4 hjulingskompis. Det skulle visst lekas lite. Upp på södra i ett antal kilometer/ timme förstår jag.Lekte av sig i skogen med fart o fläkt!!

Under tiden så for jag o A och storhandlade. Ni som följt mig vet att det är inte vanligt att jag gör det !
Men idag så skulle det handlas lite små grejor !!!
Jo JO .. 1022 kr för lite mat!!!!!!
Fan va ont i magen jag fick efteråt!!! Ska det vara så himla dyrt att bli mätt..

Jag hade iofs inte haft nå invändningar om jag hade handlat kläder,dragit en fika på ett fik. tagit en öl med nån man gillar att umgås med . Men mat !!! Hua !

Efter den stunden blev det av till Fagga, Där vankades det mat i lugnt sällskap.
Hem ,i med kylvarorna,hämtade S o for hem !!! Tisdagen var slut !!!!!
 
Vi la oss...sovtime  grrrr....;)

I em blir det fika o umgås med syster ,det behövs !!! Längesedan vi var på tu man hand !!!

SEEYAA-.....

Kommentarer
Postat av: Stefan

kul som fanken att leka av sig i nitti blås i konstant bredsladd med en pigg ATV under sig... gud vad jag vill ha en själv. Men det blir väl så vad det lider... Skönt att spendera lite tid med min bästa vän med. Ta nu hand om syster yster ikväll och ge henne en kram från mig. Vi ses i sänghalmen sen älskling. Pussen

2009-01-28 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0