Besök av bäste Jenny

Igår satt vi hemma och myste med glaset i bästa hand!
Vi fick storbesök av Jenny, Vi satt o surrade ett tag tills jag som vanligt började att kisa med ögonen,TRÖTT!
Vi drack och åt snacks till ,Yummi!!

Införskaffat mig en massa kläder nu på sistone, behövdes verkligen, för visst är det så att VI tjejor ALDRIG har nått att sätta på oss,synd om oss är det:(
Men nu har det blivit shorts, tunikor skjortor och lite underkläder.mmm det som saknas nu är ett par sandaler bara men de ska snart också komma till denna adress.

Sandra och Amanda åker själva ned till stockholm på måndag.Kidsen ska på grönan och förlusta sig.
 Jag har inte varit orolig förräns nu på morgonen, "undra vad som kan hända?" kom upp i huvudet hela tiden. Jag har sagt att är det nått så tar jag bilen och kör ned på tre röda. usch man vet ju inte .. fast kidsen  är faktiskt väldigt tuff av sig och att deras morbro bor därnere. så .. men mamma hjärtat svider lite.....men jag hoppas verkligen de kommer att få en super härlig lillsemester,bara att de ringer varje minut till mamma så;)

Kanske idag en liten sväng på GF eller som kärleken ville "paddla kanot" ja varför inte , kombinera är ju vi tjejor bra på . !

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad ska hända? Du har tydligt börjat närma dig 40.. Amanda är 15 jag är 20...... mygod... hehe

2009-07-05 @ 11:07:57
Postat av: S

varför har du skrivit "paddla kanot" inom snuffar? Folk kan ju tror att jag är en dirty kille som pratar i skumma termer...

Nä här gäller raka besked, ska vi idka älskog heter det!

hihi

Jag älskar dig så min duva! Längtar... ;-)

2009-07-05 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0