Helgen slut!!

Jisses va helger går snabbt!! Denna helg va ttyvärr inget undantag. I Fredags så sov Sofia över till Nellies förtjusning!! Dom leker otroligt bra ihop fast det är några år som skiljer dem åt.
Lördags så vaknade vi av att Åsa med sanna stod utanför dörren,nästan åtminstone. Åsa hade bakat bullar som hon hade tagit med sig till oss,Gott i gott gott!!!! Tackar. TYvärr kan det dröja länge innan jag bjuder tillbaka, för jag bakar inte!!
Dagen följdes av att mor kom på paj besök ,sedan så for vi till Köhns för pajbesök..Hmmm ops!!!!
Kvällen följdes av somning på soffan,shit igen....
Söndagensmorgon så knackade det på dörren kl 7.30!! Min fart stod utanför :) Han ville ha kaffe o sängplats.Bägge uppfylldes!!! Han blir kvar tills på söndag ..Fast med ett stopp i Tärnaby först.
Sedan tog vi med oss fika och for på auktiomn i Stöde. mmm.. Intressant må jag säga. Tina ville så gärna köpa tyger till sina dopklänningar hon syr. Jag o min Kärlek var bara med som stöd.  Dagen avslutades med mat på O´learys med tina o Laila med sällskap +barn. Mysig kväll..
Imorgon drar vi till Piteå,så ha de så gott tills senare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0