Semester

Nu vecka i efter en lite mer  i Ronneby så är vår lilla familjpå g till Leksand.Tyvärr Tyvärr så har jag läst att vädret kommer att varadåligt:(
Men icke att glömma så kan man ha kul utan sol,Har jag hört!!!
Här nere har det varit marknader marknader o lite bad,grillning,visa vart jag har bott tidigare i livet,träffat mina böder och mina kusiner,samt min underbara faster o farbro!!!
Stefan har tyckt att Ronneby var värt att vara i. HAn fastnade speciellt för deunderbara husen och blomsättningarna,efter den goda maten o drycken iofs!! ;)
Kidsen har varit underbar. Den lille har inte haft nåt stort utbrott än, inte de stora heller ;) 
JAg kommer att sakna denna vecka fast längtar hem ändå till min lgh! 
Men jag återkommer troligen nästa årförhoppningsvis.... 

Bilder har vi tagitoch de kommer till veckan!!!!! Massor av de!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Bror

Du har bara en "bödrer"!!!

2009-07-19 @ 03:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0