Firar!!

Imorgon onsdag den 10 juni för 15 år sedan så kom min minsta dotter till världen !!!
Vi for in som ikväll kl 21.30 och hon kom till världen 00.02!!! Snabb ut var hon min lill tjej på 4140g och 51 cm lång .. Min lilla bäs!!Hon är det fortfarande faktiskt !!!Bääääässsis... 

Så nu har vi varit och handlat det sista eller det första kan man säga ,fikat tills imorgon är klart !!! Hon vill ha marängsviss!!!! och en hel del kakor yummi !!!!! 

Så ikväll finns jag och Amanda framför spisen ett litet tag iaf .. 

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Oj vad ni kalasar i er familj!!! Kram på dig!

2009-06-09 @ 20:50:08
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0