Förbannad Bredband !!!!

Jag flyttad i maj och sa upp mitt abonnemang hos bredband2 . Nu har jag inte bara fått en faktura utan två + en påminnelse av att jag inte har betalat den innan !!!
Jag har ringt mailat dem för ett svar ,för alla kan ju fela anser jag, men tror ni att de har givit mig ett svar tillbaka. NOPP !!!

Vilka jävla idioter !!

När jag då ringer idag ,för jag har en ledig dag , så svarar deras svarare att de är from kl 11 på utbildning . ! Kyss mig ! Utb dagen innan midsommar ,, vad ska de lära sig då ? Vilklen nubbe som passar bäst till sillen ??
Sicka j&%¤La idioter !
Nu har jag skickat dem ett argt mail undra om de kommer att svaara då ???

Man kan ju undra vad vissa håller på med !?


Kommentarer
Postat av: Monica

maila högsta chefen;)

2009-06-18 @ 12:53:07
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0