KUl!!

Idag så träffade jag en av mina bästa kompisar . Hon var på jobbet en sväng När jag träffade henne s¨insåg jag att shit va längesen det var sistens.Jag fick en liten men snabb stund med henne .....pstt!!

Hon klagade på stavning i mina blogginlägg, men till mitt försvar är att jag har himla bråttom varje gång jag skriver. Snabbt snabbt o super lim kan även torkas med hårblås..eller??

Just nu så sitter jag och skriver jobb"saker".. Blä vad  himla jobbigt !!
Hmm
men imorgon så drar jag till sthlm , trodde in i det sista att min minsta skulle med men ack vad jag bedrog mig.. S%¤#" unge !!!!!
What ever..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om inte hårblås så prova torkskåp, Funkar bra!

Ha en trevlig helg, allihopa!!

Kram Elisabeth

2009-06-05 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0