regn!!

OM du tittar ut nu så regnar det säkert där du är ,om inte så kom till Svall för här öser det ned !!!
Men det hindrade inte mig för en regning men härlig och avkopplande prommis . Nog för att den inte var på så himla många m/s el km/h men den var skön!!
Jag hade nog gåttt i ca 5 min då min första andpaus var. Stannade o kollade så att det inte var någon som var bakom mig så jag själv fick chansen att andas djupt o högt för att få tillbaka syret i blodet !
Att jag hade en dålig kondis det visste jag men en sådan dålig ...SHIT !!!!

Ja det är bara att starta om så att säga.. men förbenat skönt var det iaf . den varade iaf i 1 h ...

Kommentarer
Postat av: Monica

samma här;)

2009-06-14 @ 16:10:30
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack för en skön helg, mys i soffan var nice. Puss min kärlek

2009-06-15 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0