Middag...

Idag ska jag på middag hos min fd arbets kollega Lisa.
Ska bli helt underbart att sätta sig vid ett dukat bord!!!
undra vad som kommer att bjudas på . ..Hmmm ??

pratade med min kärlek idag, han hade börjat att få till det i sin monter.Han hade fått till det efter lite funderingar
De var visst lite jobbigt;) Nu hade det blivit bestämt att de skulle fara å äta lunch ..usch så slitsamt det låter!!!
Själv satt man med en handfullt gäng av småkids!!! Hmmm ja jo man kan ha jobbit på olika vis...

Ja ja jag blir ju bjuden på middag ikvällså vem klagar på livet. Inte jag !!!!!

SEEYA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder kommer men jag väntar på min kamera!!

2009-03-17 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0