redan Onsdag!!!!

Helt Ärligt ,jag hinner inte med mig!! Vill både träffa mina kompisar och träna och packa och fixa i den nya lägenheten.Men jag känner att någonstans måste jag säga stopp!!!
Men vart på vilket ställe ,när och hur !!
jag blir helt frustrerad,vet knappt snart ut el in.
Barn ska matas man ska ses vänner skapratas med,kakel som ska ned och upp. Pakning som ska ned i kartonger och upp ur kartonger. Vill städa ur och fastna id en nya lg heller våningen på Östermalm;)

Jag måste säga stopp ,men vart ?

PÅ fredag så är det planer på att gå ut,jag och syster!! Alla är välkomna att joina....Vi kommer troligen sitta i den nya våningen ;)
Sedan i helgen är det födesladags kalaspå Drakborgen med Nellie och sedan på em till Tuva-Lisa.
Ja vi hinner nog med allt..

Hmmmm....

Kommentarer
Postat av: Elin Löwengren

Såg du bilderna vi lämnade i dag på förskolan. Så farliga var dom väl inte. Några vart ju jätte bra .

2009-03-25 @ 15:48:22
Postat av: Petra

Pust, det låter stressigt...... Men kul :)

//Sol

2009-03-26 @ 12:39:39
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0