Söta Sanna

Igår så for vi till nilssons .Jag blev i lekrummet med min lillbästis hela tiden.(gammal bild)
Vi satt  i hennes lill koja o babblade strunt. Samt så ritade vi en hel del.
jag har saknat denna lilltös så himla mycket!!
men det blir så här ibland när modern o jag har mycket på annat håll.

Igår så var det studiebesök på en härlig förskola . Om jag skulle ha varit barn så skulle jag ha velat gått där... Super!!!

Idag så fick vi på jobbet reda på hur mycket vi skulle få i löneförhöjning!!
Jag o mina närmaste kollegor skrattade när vi läste varandras utlåtande från chefen!!
Lever vi på samma planet !!?? var min första fråga utav en hel del!!!
Ja inte undra på att man inte blir chef.


Ikväll blir första natten i VÅR NYA lgh!!!!
Hur ska man fira det??
Iofs utan vatten men dusch finns det överallt!
Puss på er Ikväll

så ska det bli bilder från köket..Me prommis::::Tjing!!!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Byggare Bengt här, nu har du bilder snygging! Kyss och puss, längtar efter dig!

2009-03-05 @ 10:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0