Stockholm!!!!

Vi är 6 old volleygirls som ska åka till Huvudstaden i maj!!!!
Hotell ska fixas o tågresan ner är snart fixad!!!
Fan va kul vi ska ha!!!!
Det blir en massa goa surrsamtal om minnen från volleytiden ,sedan blir det go mat o massor med vin!!!!!!!!!

Shit va kul JAG ska ha med tjejorna!!!!!!


Saknaden av den tiden är ibland väldigt stor....

Å jag kommer aldrig att förstå detta med att drinka på vardagar... never in my life !!!!!!

Ikväll blir det en lugn hemma kväll ,troligen med syster .
Jag ska lägga ut bilder på mina otroligt fina tulpaner!!!!
Vår är i luften solen skiner o jag med den!!!
Lek ute idag ni som kan!!!!

Kommentarer
Postat av: monica

va roligt kanske vi ses ;) såg du kaklet?

2009-03-18 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0