Stress dag???

Igår var en sådan dag som inte riktigt ska finnas på helgen.
Vaknade kl 6 av naturliga orsaker..;) en pratande orsak , sedan så var det tvättstugan som gällde. Jag hade tvätt till ett helt kompani!!!
Det kändes precis som om det aldrig tog slut.När jag skulle hämta den kl 12 så var den absolut inte torr. så den fick fortsätta att hänga till den blev det!!! Kl 19 hämtade jag o Stefan den torra tvätten!!Tala om snabbtorkande torkrum.
Forsättniung från morgonen så var det spinning kl 10 . Shit !! Men skönt när jag väl hade gjort det!!!!
SEdan hem för att göra pannkakor till familjen.
Åt mumsade o sedan en snabb sväng i duschen.
In till nya lgh för att kolla av lite saker,Sandra hade vi hämtat innan med.
Hem till kl 16 för att se på den otroligt förbannade dåliga hockeymatchen samtidigt som vi åt en go middag hos mor.
kvälls mys med den lilla familjen med lite spel som vi tjejor tog kommandot över på en gång.... ;)

Efter denna dag var jag ,PIllan otroligt trött. somnade i knät på S kl 21. Blä en härlig lördag i mitt liv!! 

Erat hur var det?

Kommentarer
Postat av: monica

lungt o stilla sovna 22,15 ;O

2009-03-08 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0