Först så inget sen 0 sen inget igen men sedan så

I ca 7 mån så har min trn varit lite si så där. Det har blivit nån prommis och nån styrke trn. Innan så var det mer el mindre tre pass i veckan styrke och prommis varje dag till och från jobbet. (45 min/ gång) .
Men igår så kom allt . Då blev det först 1½ h beach med volley kompisarna och sedan ett varv kring sidsjön .Lätt jogg om jag får be.
I dag så har jag "lätt" ont i axlar och ben . Hmm skojsigt !! hur kommer det att bli imorgon kan man undra?


Idag så blir det Våningen på fm.Vi ska ha ett avslut på min kurs som jag har gått på nu i ett år. Lunch o trevligt sllskap må jag hoppas.
ikväll blir det fixning samt ev färgning av hår.funderar på lila.. ;)
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0