göra om..

Känner mig sjukt intresserada av att göra om min design på min blogg.
Funderar på lite småblommigt och lite av färgerna ljusblåtto rosa . tror verkligen på den kombinationen..
sitter o pillar lite på det nu....

Efter jobbet ida så blev det mat m mor på Max (va jag ? Näää??!!) och sedan så drog jag in på boom .Köpte jag nå fina stena samt gardiner.
Sedan på lagerhouse för lite toa saker. efter det så tog jag en liten tripp till Åsa . lillbästisen stod i dörren o bokstavligt skrek PIllaBUUUSSSS .. tjo det är jag !!! slit inte ut namnet bara ... ;)
Satt en stund nicke tyckte minsann att sambolivet hade satt sina spår ...Grrrr fattar inte ALLS vad han menar .. att byxorna har krympt i garderoben kan väl inte jag göra nåt åt.!!!!!!

HMMMMMmmmm .. ikväll blir det sista hemma självkvällen . sedan kommer Han hem med stort H ... MYskillen min!!
Imorgon mycket att göra på jobbet .. avslutningsdag .. japp innebär svet o svet i stress....

pyss på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0