Här ...

Nu var det längesedan som jag var här. Och mycket har naturligtvis hänt vi startar från sista :

Vi var  bjudna på god mat och gott att dricka hos Nilssons/Westerlunds. Grillat kyckling samt älgkött. Till det fick vi en nice sallad m bullgur och mozzarella ,min favvo, och en härlig potatisgratäng.Grillad  majjsoch svamp fylld med mögelost.!!!
Tala om att jag rullade ut därifrån !! 
Fredagen så hämtades det kids + att kärleken och jag for till en härlig strand för mys. 
Lördagen spenderades ute Hov ,fika i gott sällskap och härligt sommarväder! 
sedan dagen efter så var det barnkalas. Josef hade 6 års kalas på badet. han fick massa härliga presenter men av sin moster (mig) och min fam fick han ett flygplan, radiostyrt! Tala om att vi blev populära tills mormors present kom. En radiostyrd hammer bil !!!! OJ OJ OJ ... 
Helgen har varit underbar på många sätt .kaklet sitter på väggen , badrummet kommer snart att bli klart .. tror jag !!! 

See ya !! Och grattis Jenny till jobbet !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0