Update..

Fredags så gjorde vi stan osäker på kvällskvisten. Vi var ett jobbar gäng med sikte på Stadshusets Afterwork,
Helt okej smakade vinet. Maten? jo den med..

Vissa blev kvar lite längre än andra och tyckte att det röda vinet var himla gott , Inga namn nämnda. ..
medans JAg Gick hem tidigt .. =sant!!!

Lördagen var det dans show upplevelse. Lilla Nellie skulle ha avslutning. helt underbart att kolla på när en hel drös utav barn i åldrarna i åldern 6-ca8 år .skulle göra en massa dansrörelse och helst samtidigt !! Hmmm...


Vi tog oss en sväng till cruisingen i Timrå med och  fick en avslutning hos Faggan med gott fika Tack Moder !!
. Återigen när syrran inte var hemma. Men man passar ju på när inte katten är hemma...

Kvällen blev en lugn o skön bilfärd i sundsvall med om nejd med Kärleken. Avslutade i soffan med hopp om att hålla sig vaken genom en hel film.
 Attans !! Gick inte denna gång  heller ::: )))) Benjamin Buttom jag försöker en annan gång!

Söndagen blev en städdag. Helt ärligt så var det nog första gången men absolut inte den sista som VI hade tagit fram skurkäppen för avtorkning av alla de hundrade golv jag har numera hemma!! Blä för det !!!

Kvällen slutade som den slutade ..between Hell and Heaven   puussss alllllaaaa ;)

Måndag nu ..sitter på jobbet med en massa att göra, vet inte riktigt vart jag ska starta så det få bli en prommis i det blåsiga vädret !!
SEEYA

Kommentarer
Postat av: Snygg-Stefan

Jag älskar dig vet dud et snygging, skönt att vi fick det så fint igår.. nu är snart allt klart här hemma så vi kan slå på stort kalas för våra vänner.

Kyss

2009-05-11 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0