Änka...

Trodde inte att det skulle bli så här tidigt men så blev det, Nu har man blivit för en kort stund gräsänka!!!!!

Han tog flyget imorse till Luleå stad med omnejd.
Synd om mig ;) Jag får ha bilen alldeles själv i tre dagar!!! Syyyynnd.....
Amanda o Nellie är hos sin andra förälder. Jag är iofs själv men det går.
Kan känna att jag saknar han ,,lite my,,,..

Idag tog jag och ringde B-morskan. HAr fått ont neröver om jag säger så;). Hon tyckte att det var dags att börja ta det lugnt och fick tid hos henne imorgon bitti. vi får se vad det blir.
Sandra fyller 21 år på torsdag fattar ni att för 21 år sen så födde jag min första kid kl 04.58 den 12 nov!!!!! Hmmmmmm å jag som bara är 27 och hon är ju 21 .. Hur gick det till som ? ;)
Så på torsdag ....Ja må du leva....... resten kommer då :

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0