...

VA till läkaren på ultraljud s avd i torsdags. Dagen innan så hade jag varit till barnmorskan och då visades det att jag hade ont på vissa punkter i magen. Hon skickade upp mig till sj-huset för att där får konstaterat att det inte var nå att oroa sig över.
Stefan som skulle ha varit i Luleå till på torsdag,avbokade flyget på torsdagsmorgonen för att hyra en bil på onsdagskvällen och kom hem för att vara med på torsdagsmorgonen.


Men som sagt så var det inge fara på taket. Jag blev sjukskriven 25% . 
Det blir lugnare på em för min del.Hoppas man får vila när man kommer hem, då blir det bättre för alla parter. 

Igår så bjöd vi syrran o barnen o mormor på mat. Gott i gott gott!!!!!
Idag så skulle dt visst bjudas tillbaka!!!! Vem ska bjuda imorgon? Nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0