Godmorgon massagen!

Återigen gör jag ett besök på Vc för massage på ryggen. Inte så många knölar denna gång att trycka ut. det kan man ju tacka för. Men simningen som jag har börjat med kanske kanske måste ta ett slut för det börjar att luckra upp mellan bena. Hmmm nåja jag fortsätter ett tag till iaf nu när man äntligen har kommit igång med att röra på detta paket som nmera väger 90,6 kg!!! Inte illa för en trähäst!!!!

Jo jo jo .. Kärleken har styrt bilen till Ljusdal för att göra kundbesök. Nästa vecka drar han till luleå på galej.hmm han bara roar sig den lille killen!
ikväll blir det volleyträning och jag ska ha den . HMMM vad ska de fåå göra ikväll då ?? Slita kanske .. grovjobba på golvet ..ha ha ha ha . Japp så får det bli!

Nä nu är det dags för jobb! Ses ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0