mina första...

Nu har jag köpt dem.Mina första.Dom är svarta iofs finns de ivita. En kompis hade sett dem i massor med roliga färger på nätet!! Kanske måste kolla där.

om här hjälper säger de. Mot att de inte ska bli större. Det ska bli lättare med... Och inte bli ondare!!!
Dom var lite snäv .

Trodde att jag inte skulle köpa såna här förrans jag var minst 30 år äldre...men inte! För dom har varit på i dag,.


Jag har köpt mina 1 a STÖDSTRUMPOR!!!! Inget sexigt med det!!!!

Man kon ahoppas bara att det blir bättre .. hoppas kan man ju alltid göra...

ha ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

stödstrumpor är bra! Stödstrumpor är coolt (eller?!), jaa bra är de iallafall!!!

2009-11-02 @ 23:25:02
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0