När katten är...

Idag kom jag hem till en ensam o svart o tyst lgh.
 Iofs var jag genomblöt av allt regn som hällt ned från Guds himmel idag så jag var inte världens vackraste när jag klev in genom dörren till oss.

Men jag var själv ,ja ja förutom katten ,han med såg ut som en ned dränkt katt .,Hmm jo han är ju en sån så..HAN SKA JU SE UT SOM EN SÅN MED efter 9 h ute i regn o rusk.

Men åter jag är själv ,inte direkt trevligt men men så blir det ibland. KOm hem slängde jackan på golvet,låtit disken stått sovit i nån timme och bara suttit i luren den första timmen.
Hmmmm......................

Iofs så låter det som det brukar vara ,fast katten är hemma. Alltså ingen skillnad,Kom hem  !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0