UTtråkad

Sitter i soffan o bara inväntar s'ängen känns det som. Finns lixom inget att göra,allt känns tröstlöst.
EnsAm och väldigt uttråkad.
Men det blir bättre ,det vet jag.  

Imorgon efter jobbet så far jag o hämtar bägge kidsen med syrrans hjälp och sedan kommer kärleken hem iofs bara för ett kort tag,han ska på julbord på kvällen.Så vi lär bara ses i dörren och pyssa på varandra lite innan vi skiljs åt . Fast vi kommer att vakna ihop. Å det är värt mycket just nu. Behöver ha någon som puttar upp mig från sängen när toan hägrar ;)

Helgen så ska vi gå på skyltsöndag och dagen innan så ska vi baka förmodar jag ,samt göra jul i vårat hem.

Magen växer känns det som ,Ryggen blir sämre och då även humöret och fogarna.shiiiit...


Ja vi får se hur länge man jobbar 75% . kanske blir mindre o mindre ju närmre tiden kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0