God morgon ..

Sitter hemma innan jag sk a på jobbet med en kaffe i handen. mmm Gott!!!!

Idag blir det jobba sedan träna volleytjejorna . Carina messade o ville ta en kvällsfika ,inte vanligt det heller så man måste väl ta chansen när den kommer!
Får mer o mer ont i ryggen nu för var dag som går. Håller på att ringa till sj-gymnasten för ev akupunktur.Någon som vart med om det?

Igår så tog Stefan o jag en prommis runt Sidsjön ,skönt o extremt bra för oss bägge. Tror att det var det som gjorde att jag var piggare än Stefan igår kväll.
Han somnade fort och jag låg och lyssnade på det underbara ljud som han kan åstakomma när han har sover ....Hrmmm..;)

Kommentarer
Postat av: Zzzzzztefan

Älskar dig ändå sötnos!

2009-10-22 @ 15:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0