Simning.

igår så simmade jag för första gången på väldigt länge. Jag drog med mig Åsa som snällt fick betala för en gravminnesförlust tjej som inte hade tagit med sig pengar eller nåt annat för den delen.

När jag väl var där så insåg jag att det måste ha varit ett bra tag sedan jag var på den simbässängen typ 4-5 år sedan .På den tiden när det begavs så var tjej omklädningsrummen nere inte där det var nu!!!

Hur som haver så kom jag i min bikini från i somras + en  sporttopp.Lyckat!
 jaG OCH åSA som förr i tiden var himla duktig på att simma längder på tid gjorde i dagsläget inte alls samma tider. Vi har iofs några ursäkter som ålder kondis och för lite tid i bassängen, jag håller på den sista eller kanske att jag är extremt framtungmed mina kg nuförtiden. Men roligt var det och fortsättning blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0