Sthlm!

Stefan och jag åkte ned för att spendera lite underbar tid ihop. Vi firade våran 1 årsdag som iofs infaller den 13 , men som de flexibla människor vi är så tog vi dagen tidigare. 

 Torsdagen var en dag i bilen, vi stannade till i Barkarby för att kolla.
 Stefan shoppade som en värsta shoppoholic!!! det blev Jeans ,tröja o fillingar. hmmmm skit snygg i alla tre klädesdetaljer!
Han tyckte att även jag skulle shoppa,, om det var för att vara snäll eller för att ett samvete hade inträttt vet jag inte. Men min undran är då : Är det nån menning att jag på ca 87,75 kg i 26 v ska inhandla kläder!!!!

No no no inget där åt mig !

Kvällen blev en prommis för att söka upp ett någorlunda gott matställe. Vi åt o sen i rask takt hemmåt för att intaga efterrätten hemma;)

Fredagen  blev det shopping för min del. Väska ,underkläder,smink osv. Stefan satt och jobbade och då passade jag på.
Kvällen blev det en super god middag på hotellet med bror och Jenny! Vi satt och surrade ,vissa av oss mer och vissa mindre,gissa vart var och en hamnade?

Idag lördag så checkar vi ut, men vi lämnar inte stan än utan min älskade shoppoholic vill handla mattor!!!!

ikväll är det hemmamys i våran lgh, Amanda har varit hemma själv med vår nyklippta Nisse! (bilder kommer på honom och våran sthlm resa)

Som sagt så har vi haft några underbara dar iSthlm ! Hit återkommer vi snart!




Kommentarer
Postat av: Monica

määääh varför sa du inte det var här, kunde ju sagt heejsvejs bara ;o

2009-10-10 @ 12:17:01
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Stefan

Som jag still dig min kära så kan du ju köpa något som du har som föresats att kommai sen efter graviditeten... då har due tt mål att sikta på och när du kommer id et så känns det nog rätt skönt, men käner jag dig så letar du väl på barnavdelningen i storlek 122-128... Puss

2009-10-11 @ 10:51:57
Postat av: Helene Taflin

Låter som ni haft några underbara dagar i Stockholm... jag vill också!!! Kram

2009-10-11 @ 23:22:34
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0