8 dar!

Nu börjar detta liv att bli förbannat tråkigt!!

ATt vara så här knepig och sliten. När ska jag få bli frisk?
HAr nu legat mer el mindre till sängs sedan förra söndagen!
 
JAg har haft feber snuva hosta heshet och när jag nu i helgen trodde att jag började bli back to buisness så kom smällen igår kväll!!! Hostade så jag höll på att spy!Lovely!!!!

+ att på mvc i fredags så var  mitt övertryck 100 /60 lågt ,men det har jag hört från säkra källor att det är bättre än högt!!

Ja nu ligger jag här.SJÄLV!!! Stefan har farit¨på mässor i Umeå O Skellefteå Boring!!!!

Så nu ska jag se vad jag ska hitta på ..hm.. kanske se på tv det var JU SKIT länge sedsn NOT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag är ju snart hemma igen älskling, plus att om du blir sämre så kommer jag direkt men det har jag ju redan sagt.. längtar efter dig kärleken. Kyss

2009-09-28 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0