Dagarna som gått!

Stefan har varit borta på resande fot.

Jag har varit förbannad på hantverkarna som har bytt termostat hemma, De har bl.agjort glömt en huvjacka i Amandas säng inlindad i hennes sovlakan!!
Sedan har de använt toan förvisso oki om de inte hade glömt bort att spola efter sig!!!

Sedan har de förstört en vägg i Amandas rum,Tur som Fan att det inte var på den nya tapetserade väggen!!!
Det är bara en liten del av vad de har åstakommit  på kort tid!!

JAg flög i taket på tisdags kvällen när jag insåg hur det stod fatt, så jag åt lite och somnade sedan i soffan som en stock.Och av de så fick jag ondare i ryggen..

 onsdagen så kom kärleken hem ,Lovely!!! Han var go och mysig tills han oxå insåg vilka svin som hade varit i våran lgh, Då flög han i taket!

idag torsdag så har vi varit på utflykt mysigt i detta väder. 
Imorgon är en annan dag ,Undras vad som händer då .  
Man kan hoppas att både jag o Stefan inte får nå mera utbrott!!!! Eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0