Jobba...

Imorgon så ska jag göra ett försök till att jobba.  Får se hur det nu går.. Har hosta fortfarande o snorig så in i bomben men det ska bli härligt att jobba. Då går det fortare tills stefan kommer hem.
I helgen så var det  meningen at  vi skule ha jobbarfest på fredag,men nu när så många på jobbet är sjuk har vi ställt in det .Inte mig emot.. Jga trivs bättre hemm anumera med de mina .

På lördag så är tjejorna bjudna till Mari ,vi gamla volleysarna, Mysigt om jag blir frisk vill säga.

Saknarmin kärlek .. Han har vrit på mässor uppöver i landet.
Min barndomsvän Anna gifte sig förra vecka i Cornwall ,grattis nu vill jag se massor av härliga bilder på brudparet o festen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0