Vad har hänt?

Vardagen för mig numera är att ligga mer el mindre till sängs. Men däremellan så har vi varit till viss mån iväg och gjort lite små ärenden.
Bl.a så har vi införskaffat oss en ny säng!
En Tempur säng står numera i vårat underbara sovrum ,som har blivit brun/vit med lite detaljer i turkost.
Vi "fick" en Säng som kostade 25  ursprungspris, ett överkast a´la mimou som kostade för en enkelsäng hmm ett visst pris,3 dunkuddar för a´tusen stycket, ett madrass skydd"Carpe Diem Lyxmodell a 1900,tvättmedel för dunkuddar och en tvål:) Allt detta betalade vi 24 för !!! Jag säger bara säljare ... Dom Kan detta med att förhandla.. Ha ha ha ha ha .. 

Förutom det så har vi införskafat en hel del till våran efterlängtade bebis. lakan spjälskydd etc etc.. Jo jag har även skickat efter Pyrets första kläder!! MMMMysigt!

Jag har klippt och färgat mitt hår. En helt underbar behandling.

Pluggat m Amanda Matte på högstadiet är inte att leka med. Roten ur etc etc.. svettigt värre . 

Stefan är borta hela veckan .Mässor Mässor.. Och till helgen så är det jobbfest,Om jag hinner bli frisk,och på lördag så blir det middag hos Mari .... 
Fast när man kolla rröver veckan så är det något som måste bort ,Jag vill ju umgås med min lilla familj med. 

Det har hänt under dessa dagar. JAg är fortfarande sjuk ,fattar inte det.Blä !!! 

japp nu får vi se om jag får besök av min goa vän ÅSa och även ev min syster . 
seeya  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0