Hur hann man med förr?

Jag vet att jag gjorde en hel del saker innan jag fick smått. Som att träna, för att inte tala om att städa, lägga viktiga papper i samma hög(fram,för allt i RÄTT hög,Umgås med de mina ,umgås mer intimt med min sambo , och mycket mycket mer.

Nu är det inte tid för något.Min sambo tycker att jag skulle hinna med lite mer av disk o städning. Mina vuxna barn tycker att deras telefon är väldigt tyst.Du har väl inte glömt bort mig mamma!? Nej! Absolut inte. Precis när jag skulle ringa så började Melker att grina eller han bajsade eller han skulle käka.
 
SAmbon kommer med den ständiga frågan .LIGGA? Hmm Sexy mama... Jo visst snart eller blir svaret Inte nu ser du inte.
FAn ständigt går man med ångest över att man inte hinner med.

Men jag tror att snart får man ha kalendern till allt! Och då menar jag allt! Vänta nu när kan jag ringa till dig, när kan vi ses ,Disken får nog tas den dagen kl den tiden. Ligga? Eh Ja Går det bra kl 03.00 den 12 nov??? Eh .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0