Datorj%¤##...:(

Fick faktiskt lämna in min nya dator i dag på lagning/fixning. Den låser sig ,öppnar inte sidorna där man vill, grafiken hänger inte med osv osv..
Skit!!!
Så nu får man slås för att få låna datorn. Och det lär man ju vinna ,,NOT!!!!
Så nu får man hitta den lilla tid som finns ..hmmm-..

Ingen bebbe än men ryggen är mer knasig nu än förut så kanske kanske ....

Stefan har äntligen fått sin lilla leksak(HTC Hero)  undra om jag ska köpa nån(Aino),, vi får se..

Annars så flyter dagarna på . Vi sover om natten ,Ibland ,iofs så inatt så åt jag min 1 a frulle kl 2.30,2:dra kl 4 och den 3 :dje kl 9.30  ja så kan natten se ut ibland och dagarna ser ut som vanligt med frukost på säng och lunch oftast ute sen en midddag med mina familje medlemmar.
Sandra ringde ,hon trivs bra nere i sthlm . Igår hade hon minsann skakat hand med självaste Calle Bildt :::De ni !!!!! HA ha .. Ja min Lilla Tjej!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Va roligt för henne ;)



och en Aino bir bra !

Men döp inte h*n till det är ni snälla hahaha

2010-01-21 @ 19:01:35
Postat av: Åsa

FÖD BARN, hur svårt kan de va?? *pyss*

2010-01-22 @ 13:17:48
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0