Fika med bästa Åsa..

Idag så tog jag mina ben och gick i lugn,mycket lugn takt ner till stan för att träffa och fika med Åsa.
Det tog sin tid och ont fick jag i ljumskarna men ner kom jag.Nu kan man hoppas att det sätter igång så vi kan åka och föda snart......

Jag var till Mvc igår ,som vanligt alla värden bra ,hon tyckte jag såg piggare ut med.

Försäkringskassan har accepterat att jag har så pass ont i kroppen nu så jag får sjukpeng.De ville inte betala ut det förut för som de sa: Att vara gravid är inte att vara sjuk!!
Nä men komplikationerna kan göra att du får rejält ont och inte kan jobba !!!! Så jag fick rätt tillslut,Nice........ ;)

NU blir det en tidig kväll förhoppningsvis en bebbe snart,Kans´ke MAria får rätt,14 har hon som datum och det är imorgon.Jag hoppas att hon har rätt ......

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har ni för datum?

2010-01-13 @ 20:31:48
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Helene Taflin

JAg håller tummarna för att bebben stannar kvar i magen till nästa vecka på torsdag eller fredag åsså att det sätter igång efter 21 så jag få träffa dig när du går igenom akuten (jag jobbar natt då)...

2010-01-13 @ 22:32:33
URL: http://taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0