Fre

Började dagen med att äta frulle på säng och kollade på nyheterna. Sedan in i garderoben för att omstrukturera kläderna.Sedan bar det av på Ö&B för lite detalj handling och lunch på Charm.
Srax innan det en snabbis till t-stugan för att kasta in 2 maskiner.
Efter lunch bar det av till Timrå för hämtning av Nellie som inte hade åkt skridskor utan ville att vi skulle göra det ikväll. Hmmm..Det var visst för kallt på dagen ,undra om det är varmare nu...???? NOT?????

Nu ligger jag på ryggen och inväntar att andra omgången av tvätt ska bli klar innan det bär iväg ned till stan för att käka med Sandra o Amanda & Per & Alla vi.Hon flyttar till STHLM imorgon för att praktisera på UD..
KOmmer att sakna ihjäl mig efter henne. Men vi Ska ned dit Sista helgen i feb så då får vi se henne,.....

nu väntar jag....ses..


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad stor hon blivit =) Minns henne som liten ju..Hur lång är pratiken?



HOppas allt är bra med dig och jag förstår att du/ni bara väntar nu =)



Kram på dig vännen!

2010-01-16 @ 23:25:04
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0