Måndag ...& lite tisdag..

igår hade jag stor besök av bästa Malin. Det skulle ha kommit även Carina o Ev Mari men en del kom emellan som te x minnét för >Carina så dt blev Malin med lilla guliga Agnes. Inte helt fel kan jag säga. Mitt på dan innan så var jag ned o shoppade lite som vanligt inte till mig utan till kidsen och till lillpyret. Och även julkulor ? Ehh..?? 

Sedan en utryckning med sandra som sedan kom och åt med oss på kvällen,snart flyttar hon till Sthlm för praktik på UD min lilla tjej som är 21 år ..go unge !!! Kommer verkligen att sakna denna lila skit unge.. men det är planerat ett sthlm besök sista helgen i februari. då kommer vi att ses,!!! 
Idag blir det städning av sandras lgh den ska vara utflyttad och klar till helgen .Jo jag kommer väl att vara arbetsledare för detta lilla städgäng som består av Amanda och Mamma. He he de ska få jobba !!!


Nu så återgår jag till att förberda mig för det stora ansvaret jag har åttagit mig !!!! 

SeeYa!!!

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är hon verkligen lila din skitunge? ;) Hon kommer klara sig galant, slappna av morsan *hehe* Själv kommer jag ALDRIG låta min dotter flytta själv än mindre till gansterknarkochprostitutionstaden Stockholm... nej nej, sitta hemma med mamman och virka, det blir man också vis på!



Titta ut nu lilla pyret.... kom igen!



Kramis!!!!!

2010-01-05 @ 13:18:04
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0