Mycket vila blir det...

igår så la jag mig tidigt. Somnade rätt snabbt och har tydligen sovit rätt br I natt,skönt!
Ligger iofs fortfarande till sängs men njuter i fulla drag.
Idag blir det Mvc Förhoppningsvis sista gången...

Imorgon fika med bästa Åsa,Äntligen så ska vi få till en fika vi som bor såååå himmmlllaa långt ifrån varandra..eller????

Undra hur mycket kg man har gått upp idag då? Hörde att gravida i Västernorrland är överviktiga.Man behöver tydligen inte gå upp mer än 12 kg.. Min undran hur gör man för att klara den gränsen? Jag har gått upp 18 nästan...tydligen för mycket enligt en överläkare på Sundsvalls sjukhus..Man räknar BMI på oss gravida, men jag var redan innan graviditeten ,enligt BMI ,överviktig, Och då var jag rätt tränad..hua ligen!!!!

Ja ja ..Hur ska man se ut i dagens samhälle? .....

Jag är tydligen för fet....

Kommentarer
Postat av: Monica

plötsligt händer det ;) hoppas ni hinner med fikan ;)

2010-01-12 @ 20:09:02
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0