Snorig.....+ mob trasig!!

Vaknar flera gånger i natt pga snor o toa besök-. Har insett att jag börjar bli förlyld ,.Inte nu när jag ska föda snart !!!!
Känner mig svettig och varm. Och har en hemsk huvudvärk.....Fan.....

Inte nog med det så är min (stefans nya) mob trasig. Jag har visst krossat skärmen så man kan inte se nått. Men ringa tll mig funkar tror jag. Men är det inte typiskt när man behöver den som bäst då kan man inte användfa den.. blä!!!!!


Nu ska jag svettas mig igenom denna dag med,kanske blir det mat hos moder vi får se vad dagen ger......

Kommentarer
Postat av: Monica

vila vila a och drick snart kommer h*n



;)

2010-01-10 @ 12:08:24
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0