UD tjejen...



Sandra som numera är 21 år ,går in i sitt 22 år,har från och med idag praktik på Utrikesdepartementet i Sthlm.
Hon kommer att vara där i 10 v. Mammas lilla bäs ska vara borta från mig sååååå hiiimla länge.
Hon har hyrt en lgh mitt i gamla stan med en kompis inneboende hos en härlig och pratglad tant iofs,men vad gör det i sådana här lägen...

Helgen har varit en loiten väntans helg.Blir det barn eller inte!?
Så nä det blev det inte, men i lördags så hade jag skitont så pass mycket att vi skjutsade lill Nellsan till hennes mamma för att...
Men tydligen är värktabletten Alvedon något att rekomendera vid mycket hög smärta ,för det gick över lixom..skit ..

Voi såg på 2 matcher i helgen ,bägge förlorade de men va fan gör det . De spelade bra och min vollet tarm sög så in i bomben.Då är min undran :Alla gamla volley tjejer varför kommer inte ni o kolla på volley.Ni som en gång i världen älskade detta spel så mycket att ni kunde göra vad som helst för det...??? eh?
Kom inte med den banala ursäkten och säg att ni har barn och familj. Nopp det köper inte jag!!!!!

Så varför brudar????

Inge kids i helgen hoppas att stork fan kan komma snart..
Imorgon så fyller min kära mor år..UNdra om hon ska få en GPS inställd å¨Fridhemsgatan(min adr) ..MMMmm..KAnske kanske,,...

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Jag tänker ändå "skylla" ¨på mina barn vilket jag absolut inte anser är banala ursäkter. Jag brottas ständigt med mitt dåliga samvete att inte räcka till som mamma, och ibland måste man prioritera och eftersom volleybollen inte längre är allt för mig som det var tidigare så valde jag att ta en mysig förmiddag med tjejerna och sedan en ute-eftermiddag med skridsko-premiär för brudarna. Sorry!

2010-01-18 @ 18:24:15
URL: http://taflin.net
Postat av: Linda

ja, du...har väl ingen ursäkt =) Men man saknar volleybollen och tiden som var oxå..För det var ju hur kul som helst.



Nu kom jag på en ursäkt =) Det är inte Ljust längre, men det är väl inte godtagbar.



Hoppas den lille tittar ut snart, förstår att du är less.



Kram

2010-01-18 @ 21:44:24
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Dotter.

Mamma :P sluta lägg upp fula bilder på mig. Herregud. :P den där är fruktansvärd. Ta en annan och ta bort den där :P haha Gör om - gör rätt!



och sluta skriva NOT. och tusen utropstecken.

2010-01-23 @ 11:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0